Avatar billede tuddi15 Nybegynder
08. januar 2013 - 11:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Telefon's netværk går i højtaler

hej alle sammen

Nu er den min anden samsung Galaxy Xcover mobil jeg har, og det er ved at gå mig på neverne

Når jeg tænder radioen i bilen, eller sidder i nærheden og højtaler eller anlæg går netsignalet i lyd, lige som hvis man får en sms.

Men her, bliver den ved i 10 sek, og holder en pause på 30 sek til 1 min, og begynder igen.

Mine andre kammerater har ikke dette problem med deres andre mobiler, men har en kammerat som har en mangen til, som går det samme. Det er træls.

Nogen der ved hvad det kan være gunden?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. januar 2013 - 14:26 #1
Well...

  Det eneste, der er helt sikker i denne verden (ud over død og skattebetaling), er at det ikke er mobil-producenten, der har problemet. Det er lange og dårligt afkoblede ledninger i din installation af dit anlæg i bilen, der er problemet. Du skal have fat i ferrit-ringe til, i hvert fald i første omgang, at afkoble dine højttalerkabler. Måske også strøm til din radio/forstærker.

De bedste hilsner
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
09. januar 2013 - 22:52 #2
Jamen det er ikke kunne i bilen. Det er hver gang jeg er i nærheden af nogle højtalere gamle som nye. Og når de andre bruger deres mobiler i bilen er der jo.ingen problemer. Så det er jo ikke noget galt med mit anlæg. Har også haft mp3 til
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. januar 2013 - 11:35 #3
Hej igen.

  Muligt, men det er årsagen. At din telefon støjer urimeligt, er rigtigt ærgerligt, men jeg tvivler kraftigt på at du får nogen til at acceptere det som en fejl, der skal udbedres på garanti, så en realistisk løsning er støjdæmpning af din bil i første omgang, hvis det er der du oplever de værste gener.

/Carsten
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
15. februar 2013 - 20:35 #4
Pas

Intet gjort
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. februar 2013 - 20:43 #5
Du valgte bare at acceptere, at det hele brummer og knurrer?!?

:-D That's a first.

  Som radioamatør har man så nok bare en anden tilgang til bekæmpelse af den slags.