Avatar billede pandaball Nybegynder
05. januar 2013 - 15:33 Der er 3 kommentarer

Doom 3 starter ikke efter installation

Hej Eksperter.

Jeg har forsøgt at installere DOOM 3. Installationen gik fint, men når man starter spillet op melder den med en lille bluescreen:

Error during initialization:

X..GL_ARB_timer_query not found og så en meget lang tekst og og en masse fejl.

Nogen der kender til problemet eller vil I se fejlkoderne først?

På forhånd mange tak
Avatar billede Bitness Nybegynder
05. januar 2013 - 15:49 #1
Hvad jeg kan læse mig til (via google) er at gfx drivers skal opdateres...

Og prøv at se om der er frigivet patch update til spillet også..

Men lidt info til dig, Husk at skrive hvilket OS du bruger, og hvilket grafikkort, og om det er amd eller intel cpu, det hjælper os andre med at hjælpe dig bedre :)
Avatar billede Bitness Nybegynder
05. januar 2013 - 15:51 #2
Fik ikke det her med.. Prøv også at opdatere directx

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35
Avatar billede pandaball Nybegynder
05. januar 2013 - 16:10 #3
Jeg forsøger de tre ting og ser om det virker :) Kender desværre ikke specs på hans comp... Jeg smider pointene til dig, hvis det virker! Takker