Avatar billede Rapajes Nybegynder
03. januar 2013 - 15:02 Der er 3 kommentarer

Hjælp til graf.

Hejsa.

Jeg har f.eks. følgende værdier:

Sager primo januar: 2000
Tilgang i januar: 100
Afgang i januar: 50
Ultimo januar: 2050

Sager primo februar: 2050
Tilgang februar: 75
Afgang februar: 200
Ultimo februar: 1925

Jeg vil gerne lave en graf der viser udviklingen i de samlede antal sager. F.eks. Primo Januar 2000, primo februar 2050, primo marts 1925, osv. Samtidig vil jeg gerne have at det fremgår af grafen hvorfor udviklingen er som den er. Altså hvis antal sager stiger, viser grafen at det skydles en stor tilgang i sager f.eks.

Jeg mener at have set en graf der gør dette, ved at have en firkant ved hvert skæringspunkt på grafen, der viser tilgangen og afgangen med rød og grøn farve. Jeg kan dog ikke umiddelbart finde denne.

Håber ovenstående er forståeligt :)

På forhånd tak for hjælpen.

Vh
Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2013 - 08:56 #1
Prøv at google: Excel Waterfall Chart.

Hans
Avatar billede Rapajes Nybegynder
04. januar 2013 - 10:07 #2
Det var sådan set bare det der skulle til Hans. Tak for hjælpen.

Skriver du et svar?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2013 - 10:17 #3
OK.
Hans