Avatar billede comtycial Nybegynder
03. januar 2013 - 14:34 Der er 7 kommentarer

Billig gamer computer til prisen

Hej.
Jeg har du ledt i meget lang tid efter en computer til 5000 kr
som vil kunne trække de fleste spil på ultra eller høj grafik uden lag.

Kan i hjælpe mig med at finde den bedste gamer computer til windows 7 til 5000 kr?
Avatar billede Blandy Praktikant
03. januar 2013 - 14:55 #1
Til prisen var det lige hvad jeg kunne finde med den bedste GPU.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?varenr=99152&pc=1&menu=computer&partner=8
Avatar billede comtycial Nybegynder
03. januar 2013 - 15:07 #2
Kan den godt trække bf3 uden lag med høj grafik?
og minecraft uden lag?
Avatar billede Blandy Praktikant
03. januar 2013 - 15:21 #3
http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-660-geforce-gtx-650-benchmark,3297-7.html

Hvis du kigger på det link med de benchmark de har fået, så lever den ret godt på ultra grafik.
Avatar billede comtycial Nybegynder
03. januar 2013 - 15:26 #4
Men vis jeg køber computern er der ikke windows 7 i det bliver lige 5750 kr.
Avatar billede comtycial Nybegynder
03. januar 2013 - 15:40 #5
Der står Sorry!
The page you requested couldn't be found
Tom's Hardware
Dear Visitor. The page you requested couldn't be found :( - If you followed a link from another Website please inform their Webmaster. If you happen to get this message while browsing Tom's Hardware please inform the Webmaster of Tom's Hardware.
Please check the URL in the address field of your browser. All pages end with .html, maybe it is .htm. You might want to use the Search Engine to find what you are looking for
Avatar billede Blandy Praktikant
03. januar 2013 - 15:48 #6
http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-660-geforce-gtx-650-benchmark,3297-7.html

Du sagde jo intet om hvorvidt der skulle være OS med i handlen. Derfor gik jeg ud fra det ikke var nødvendigt.
Avatar billede comtycial Nybegynder
03. januar 2013 - 16:16 #7
"Kan i hjælpe mig med at finde den bedste gamer computer til (windows 7) til 5000 kr?"

Men lige meget. Kan du finde en gamer computer til 5000 kr med windows 7.? Der kan køre alle spil med høj grafik uden lag. Vis det kan være muligt?