Avatar billede Lorensen Praktikant
26. december 2012 - 18:56 Der er 1 løsning

Toshiba Store Basics

Hej Experter
Jeg har lige fået (Canvio® Basics 3.0 Portable Hard Drives)
i julegave men når jeg slutter den til min USB 3.0 port ser jeg den får tilført strøm men den bliver ikke forbundet med min pc og slutter jeg den til USB 2.0 port er den connected men så er det jo ikke USB 3.0 som det skulle være
Jeg skulle gerne mene at alle mine drivers skulle være opdateret

Hilsen Lorensen
Avatar billede Lorensen Praktikant
29. december 2012 - 23:44 #1
Når jeg har fået løst mit problem da en af mine venner forslog mig at geninstallere min driver til USB'en