Avatar billede Steen Seniormester
23. december 2012 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gadgets problemer - hvordan finder jeg de rigtige ?

Hver gang jeg får vist oversigten over Gadgets ( der er kun en side) og trykker "Hent flere gadgets online. Kommer jeg ind på en  microsoft side, der hedder "Gadgets på skrivebordet"

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/personalize/gadgets

Finder jeg andre gadgets på nettet, kommer jeg igen til denne side.  Hvordan pokker får jeg muligheden for at se og finde nye gadgets uden at blive guidet ind på en MicroSoft side.

Jeg har tidligere haft en Gadgets med navnet " Launch control" som jeg gerne vil have igen, samt nogle flere.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. december 2012 - 19:33 #2
Hej.

  Well, MS måtte jo på et tidspunkt indse at hele fundamentet for gadgets er usikkert - derfor nedlagde man det fra deres side. Dit eneste håb fra det punkt og frem, er at finde gadgets på sites, der ikke har noget med MS at gøre. MS Gadget Gallery er dødt og borte. Men husk, gadgets fra 3. parts kan indeholde HVADSOMHELST!

De bedste hilsner
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. december 2012 - 20:44 #3
Har du de gadgets du bruger så gem dem og genbrug dem!
http://gratisupload.dk/vis_billede/689201/
Avatar billede Steen Seniormester
09. januar 2013 - 11:33 #4
Poko1 hvis du aktivere et svar er der point
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2013 - 11:37 #5
Så pyt da! :-)