Avatar billede grandsome Nybegynder
21. december 2012 - 01:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

UKASH Kongeriget danmark virus

hej jeg har en computer med Ukash kongeriget danmark virus. Har efterfølgende prøvet diverse muligheder dels dem jeg har set herinde, og rundt på nettet. Jeg har et win 7 styresystem. det computeren gør nu er at gå i hvid skærm efter opstart (jeg han se mus men intet andet. Når jeg prøver at starte i fejlsikret tilstand både uden og med netværk hænger den bare i loadingen af de forskellige filer. Jeg har så prøvet at komme ind med i fejlsikret tilstand med kommando promt og det kan jeg godt. men ved ikke hva jeg skal derfra..nogen der ved det uden at jeg skal formatere?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2012 - 04:39 #1
Ved ikke om du kan bruge dette: http://www.eksperten.dk/spm/972641#reply_8004018
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 07:37 #2
Hej og velkommen til.
En anden måde: http://www.eksperten.dk/spm/972407#reply_8002737
Avatar billede grandsome Nybegynder
21. december 2012 - 12:08 #3
Jeg havde prøvet begge løsninger og sad også i nat med Mini Xp fra hiren's osv rodede lidt rundt men måtte opgive men det link du sendte fra ham fyren herinde fra med at oprette en ny bruger og så køre en malware rens virker tilsyneladende. 3 filer inficeret og fjernet. Kan jeg så godt afinstallere malware? uanset hvd sender jeg pointene til dig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 12:24 #4
Det gjorde du så ikke alligevel, da du lagde et svar og accepterede det selv.

Men du kan dog stadig nå at give point til hjælperen, ved at oprette et nyt spørgsmål i samme kategori og skriver følgende:
Point til "brugernavn på hjælperen" og henviser til den gamle tråd.
I denne tråd henviser du så til den nye tråd.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 12:44 #5
Avatar billede Brygger1957 Nybegynder
21. februar 2013 - 11:20 #6
Jeg har det omend endnu værre med denne Virus.
Jeg kan slet ikke komme til at arbejde for den.
Hverken F-tasterne eller Esc reagerer når jeg åbner og har således ikke mulighed for at komme i Kommandopromps.

Min Pc går nu direkte til den hvide skærm, hvor den før viste siden Kongeriget Danmark..
Har også prøvet at sætte min XP-disk i drevet;
for måske at formaterer eller overskrive;
men ej heller den får lov at starte..

Nogle rigtigt gode forslag ? - Inden den ryger i storskrald ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. februar 2013 - 11:27 #7
Ja første forslag er at oprette din egen tråd.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2013 - 11:28 #8
Opret dit eget spørgsmål om dit problem, så får du måske et tip.
Avatar billede Brygger1957 Nybegynder
22. februar 2013 - 09:20 #9
Ahh Ja.. Hjemmesiden hedder jo Eksperten.dk
Så burde man selvfølgelig kende ALT til,
hvorledes man begår sig herinde..

Kender ikke til nogen tråd ?
Sy - eller Tandtråd.?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2013 - 09:33 #10
Brygger1957 >> Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor interesseret du er i at få hjælp til dit problem, men jeg ved at sarkasme ikke hjælper dig, tvært imod.

Alle, som hjælper herinde, gør det gratis, af interesse og hjælpsomhed. Husk det, så er du meget tættere på at få dit problem løst.

Læs evt. nedenstående:

http://www.eksperten.dk/faq
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser