Avatar billede Mathias- Nybegynder
19. december 2012 - 19:58 Der er 3 kommentarer

Hej

Hej.

Vores printer kommer med følgende fejlkode:

"Udskift printerpatron snart"

Model: Lexmark x560n

Er der nogen, som kan fortælle mig hvad denne fejlkode betyder?
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal skifte. Den kommer med en anden kode, når printeren mangler toner. Så fortæller den også hvilken toner det drejer sig om.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. december 2012 - 20:08 #1
Fejlfinding
Side 179

ER TONERKASSETTEN SNART TOM?
Når Replace <colour> Print Cartridge Soon (Udskift <farve> tonerkassette snart) vises, eller når
udskrifterne bliver utydelige, kan du muligvis forlænge tonerkassettens levetid:
1 Tag den angivne tonerkassette ud af printeren.
2 Ryst den frem og tilbage og fra side til side flere gange for at omfordele toneren.
3 Sæt tonerkassetten på plads igen, og fortsæt udskrivningen.
Avatar billede sadolin1978 Novice
19. december 2012 - 20:13 #2
vil give #1 ret, men det er min erfaring at fejlkode på dansk og feljkode på englesk tit er meget forskellige, så hvad siger den hvis du skrifter sprog til engelsk ?

hvis printeren er på netværk har du en mulighed for at se status på de forskellige forbrugsstoffer i din browser.

denne fejlkode kunne også henvise til den ene af de 4 tromler der er i maskinen, men dette er mindre samsynligt
Avatar billede Mathias- Nybegynder
19. december 2012 - 20:35 #3
printeren står ude på mit arbejde, men jeg vil lige tilgå den med en PC, så kan jeg se om den mangler farve patroner.

Foreløbig tak