Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 10:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke føje Google til som startside

Jeg kan ikke længere få min Google.dk ind som startside. Jeg kan få denne Google ind: http://www.google.com/webhp?rls=ig. Problemet opstod efter at have installeret en toolbar i min webbrowser. Den er nu fjernet igen og jeg har lavet system gendannelse men det har ikke løst problemet. Som jeg ser det er der 'noget' der forhindrer Google.dk i at blive vist. Hvis jeg skriver Google.dk i adressefeltet siger den: siden kan ikke vises. På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 10:59 #1
Jeg glemte at skrive det er win7 - 64 bit
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2012 - 11:10 #2
Eksperten fejl!
Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er dog en god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk..."
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Du kunne eventuelt lægge dit spørgsmål i denne kategori!
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/
Til slut skal/bør du lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Warbirdz Nybegynder
14. december 2012 - 11:15 #3
Har du evt. prøvet at køre en skan med Malwarebytes?
http://www.malwarebytes.org/

Bare vælg den gratis version.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. december 2012 - 11:43 #4
Warbirdz Du sskal ikke sende som svar det er noget du bliver bedt om at sende som hvis du kom med den rigtige løsning. iøvrigt når du svarer her erdet så fordi du syntes der ikke er brug for kategorier?
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 11:43 #5
Tak Poko1 - ja jeg havde lidt svært ved at finde det rigtige sted at sætte mit spørgsmål. Jeg prøver om jeg kan finde vej videre - tak for hjælpen.
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 11:46 #6
Tak Warbirdz - nej det har jeg ikke men det vil jeg prøve ....
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 12:03 #7
Jeg lukker og flytter mit spørgsmål når jeg er færdig med scanningen - hvis det virker skal jeg jo lige give point inden jeg lukker :)
Avatar billede Warbirdz Nybegynder
14. december 2012 - 12:23 #8
Sry poko1 skal nok svare som kommentar for fremtiden af :)
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 12:57 #9
Warbirdz scanningen er fuldført men det hjalp ikke - tak for dit forsøg på at hjælpe....
Avatar billede Sesse6 Nybegynder
14. december 2012 - 12:59 #10
Nu lægger jeg mit spørgsmål over i en anden kategori...