Avatar billede tvj Nybegynder
11. august 2001 - 09:26 Der er 6 kommentarer

Drink script

Hej

Er der nogle der har erfaring med at lave et drink script...? Det med at tilføje drinks til en database fatter jeg. Men selve søge funktionen... hvordan laves den bedst...? Nogle forslag...? Jeg havde tænk mig at man skulle kunne vælge hvad man havde i barskabet også søge efter det... evt. andre ideer...?

Det skal siges at jeg bare vil have nogle forslag... altså ikke en komplet løsning!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
11. august 2001 - 09:28 #1
Tjaæh... Først beslutter du dig for hvad dit script skal kunne gøre, og SÅ finder du ud af hvordan du opnår det. :)
Lyder simpelt, men jo bedre din php-opgave er defineret inden du går i gang, jo nemmere er det at løse den.
Avatar billede razor Nybegynder
11. august 2001 - 10:02 #2
tvj > Prøv at gå igang selv. Hvis du støder ind i nogle faktiske problemer er jeg helt sikker på at der nok er flere der vil hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2001 - 10:16 #3
Ingen grund til at genopfinde hjulet...

http://www.drinkskortet.dk

Kan du bare lidt PHP så kan du let lave noget lignende..
Avatar billede bjarneriis Nybegynder
11. august 2001 - 16:13 #4
Drik da øl for fanden!
Avatar billede alvion Nybegynder
13. august 2001 - 11:33 #5
bjarneriis -> Jeg har et fadølsanlæg stående og 3½ fustager Odense Classic...
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
28. august 2001 - 22:37 #6
Arh, Odense Classic... så kan jeg godt forstå at du hellere vil ha\' drinks! ;)