Avatar billede geoman27 Novice
06. december 2012 - 13:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sms fra android til PC

Jeg har en mobil med ødelagt skærm, dvs. jeg kan ikke tilgå den på nogen måde. Det er en Sony Xperia S.
Jeg kan dog modtage opkald, hvi jeg trykker lige der, hvor jeg ved jeg skal på skærmen.

Jeg har dog modtaget en del SMS'er og jeg ville høre om der var en metode til at tilslutte mobilen til en PC (som ikke har hdmi-indgang) Det eneste jeg vil er at læse SMS'erne indtil jeg får en ny mobil. Jeg har ikke mulighed for at installere noget på telefonen.

Jeg har trawlet google igennem og fundet en masse programmer der lover de kan det, og også fået installeret alt muligt snavs i samme ombæring.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 13:36 #1
Du skal havde et mini USB stik til din Sony.

http://www.sonymobile.com/dk/tools/sony-ericsson-pc-suite-16/

Select "Text Messages," "Picture Messages," "Contacts" or "Calendar" to copy these items from your phone to your computer. Select the files in the right pane under "My Phone." Select a destination location on your computer and click the arrow in the middle that points to your computer.

Read more: How to Use the Sony Ericsson PC Suite | eHow.com http://www.ehow.com/how_7210952_use-sony-ericsson-pc-suite.html#ixzz2EH5e23rn
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 13:49 #2
Avatar billede geoman27 Novice
06. december 2012 - 14:10 #3
Jeg har sat telefonen til computeren og jeg kan godt åbne PC Companion og den kan godt finde min telefon.
Jeg synes bare ikke jeg får muligheden for at se mine SMS'er.

Jeg kan godt lave en backup af mine beskeder, men jeg kan ikke åbne filen.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 15:08 #4
Jeg kan godt lave en backup af mine beskeder, men jeg kan ikke åbne filen. På computeren ??

Men kan du ikke tilslutte en anden smartphone til computeren og overføre backup filen til den, og læse SMS derfra.
Avatar billede geoman27 Novice
06. december 2012 - 18:30 #5
Jo det havde været smart. Men jeg har desværre ikke en anden.
Og jo det er en database-fil, som jeg ikke kan åbne (på computeren), det er en .dbk-fil.
Avatar billede geoman27 Novice
19. december 2012 - 09:59 #6
Er der bogen der har en løsning, eller en god ide til hvordan jeg kan se dem?
Avatar billede geoman27 Novice
01. august 2013 - 10:22 #7
Smid et svar, så giver jeg point
Avatar billede geoman27 Novice
20. januar 2014 - 11:03 #8
Svar