Avatar billede wrplfc Nybegynder
05. december 2012 - 13:34 Der er 5 kommentarer

Foreslå en ændring feature på facebook

Hej,

Har en facebook firmaprofil hvorpå vi ønsker at have den feature med der hedder "foreslå en ændring" featuren ses f.eks. på dette link under adressen der er placeret tv. under det lille profilbillede
https://www.facebook.com/pages/Big-Daddys-Wagon-Wheel-Tavern/196003600422167 er der nogen i dette forum der kan oplyse hvorledes dette gøres?

Michael
Avatar billede jokkejensen Novice
05. december 2012 - 13:44 #1
Man skal huske at abstrahere mellem Bruger profiler, Fan sider, Grupper - og Places som du referere til.

Nej, dine brugere kan ikke ændre din fanside, du kan selvfølgeligt lave dem alle til admins.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
05. december 2012 - 14:08 #2
"du kan selvfølgeligt lave dem alle til admins."

Skal selvfølgeligt ikke ske.

Brug væggen, lav et opslag om forslag til ændringer, eller få udviklet en app til din fanpage.

Jeg byder selvfølgeligt gerne ind :)

vh
Avatar billede wrplfc Nybegynder
05. december 2012 - 19:24 #3
Hej J/
Tror du misforstår spørgsmålet, der findes en feature til fb sider hvor der er et menu punkt der hedder #foreslå en ændring" det er den feature vi ikke ved hvordan vi aktiverer...tjek linket i vores oprindelige indlæg
Avatar billede jokkejensen Novice
06. december 2012 - 09:00 #4
Nej jeg tror du misforstår facebook.

jaja men du linker til et "place" på facebook... du ejer en "fanpage".. de har forskellige egenskaber, Places er "steder" hvor folk kan ændre eller forslå ændringer.

Det er ikke muligt på en fan side.

Så hvis du opretter et place, kan folk foreslå ændringer, hvis du opretter en fanpage, skal du selv vedligeholde og facebook levere ikke "forslå en ændring" til fansider.

Sig til hvis vi skal endnu dybere ned :)

Men flytter vi det over i eksperten.dk regi, så svarer det til du vil kunne besvare en artikel, men man kan kun besvare spørgsmål herinde.

vh
Avatar billede wrplfc Nybegynder
06. december 2012 - 09:11 #5
- ok tror jeg er med :-)