Avatar billede Kaaps Nybegynder
04. december 2012 - 04:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar, budget ca 5500,-

Da min fødselsdag er lige om hjørnet, har mine forældre valgt at smide en ny bærbar efter mig, så min bettebror kan få min gamle udtjente. Dette siger jeg selvfølgelig ikke nej til.

Mit spørgsmål er så om I herinde kan hjælpe mig med at udpege en. Jeg har selv listet lidt rundt på pricerunner. Og fandt denne:

http://www.pricerunner.dk/pi/27-2833577/Baerbare/Toshiba-Satellite-L850-1FF-(PSKDLE-0EX01FN5)-Produkt-Info

Kan jeg finde en bedre, til samme eller billigere penge?
Bruger mest min computer til at spille WoW, lige for tiden. Og har ikke de store udsigter til at spille mere krævende spil. Så derfor har jeg ikke brug for en computer der kan trække BF3 på Ultra settings. :)
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2012 - 06:36 #1
Den du har fundet er god nok, jeg tror ikke du finder noget bedre til prisen.
Avatar billede magic-mouse Novice
04. december 2012 - 09:49 #2
Second
Avatar billede Kaaps Nybegynder
04. december 2012 - 13:27 #3
Dejligt at vide jeg kan finde ud af at søge på nettet. :) Hvordan giver jeg pointene til #1 ?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2012 - 15:27 #4
Det ved jeg ikke helt, men jeg har trykket svar nu og så mener jeg at du skal trykke på et eller andet :D
Avatar billede Kaaps Nybegynder
04. december 2012 - 16:10 #5
Sådan! Og tak for bekræftelsen :)