Avatar billede boellehuus Nybegynder
02. december 2012 - 15:27 Der er 5 kommentarer

Kan nogen sammenligne disse 2 computere for mig?

Hej, jeg har brug for lidt hurtig hjælp.
ville høre om nogen kan sammenligne de 2 nedstående pc'er for mig?
de skal primært bruges til spil, jo større spil jo bedre.

PC 1)  http://www.fcomputer.dk/?show=system_show&sysid=3628

PC 2)  http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/computere/627921/packard-bell-s2870-imedia.html
Avatar billede sky Nybegynder
02. december 2012 - 17:28 #1
Wupti PC´en synes jeg ikke er til spil. Har du en max. pris - så vil jeg se om jeg evt. kan finde en anden ?.

Hvad er det for spil, som du vil spille ?.
Avatar billede boellehuus Nybegynder
02. december 2012 - 18:50 #2
4000 er max. jamen gerne nyere spil, men ikke nødvendigvis på højeste graffik (:
Avatar billede boellehuus Nybegynder
02. december 2012 - 19:16 #3
Nyere spil... sorry. spil som cod, battlefield, Euro truck simulator 2 osv.
Avatar billede sky Nybegynder
03. december 2012 - 07:45 #4
Hvis du skal have glæde ud af grafikken i bl.a. Battlefield 3, så tror jeg du måske skal lidt højere op i pris.

HVIS det er et valg mellem de to ville jeg vælge Føniks PC´en - et alternativ, meget bedre PC, er denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem
Avatar billede boellehuus Nybegynder
03. december 2012 - 18:15 #5
Ok tak, men der er prisen jo også lige 2000 kr højere (:

men tak for hjælpen, læg et svar og du får points (: