Avatar billede varmeskud Praktikant
01. december 2012 - 20:35 Der er 7 kommentarer

Køb af plotter/cutter - hvor og hvilken?

Hej

Må starte med at sige at jeg intet forstand har på det og ved heller ikke hvad de rigtige navne er??

Jeg kunne godt tænke mig en plotter/cutter som jeg kan tilslutte min windos 7 computer.
Det jeg skal bruge den til, det er at printe grafik eller tekst ud på et eller andet "selvklæbene papir" hvor "den" så skære det ud for mig.
Fysiske størrelse den skal kunne håndter er blot mindre end A4 ark.
Den skal kun bruges til hobby brug.

Hvad hedder sådan maskine?
Hvad er ca. priser på sådan nogle hobby maskiner?
Hvor kan de købes henne?
Hvad hedder "papir" man skal bruge?

Håber nogle kan hjælpe mig her, da jeg intet kender til emnet.
Avatar billede kop Nybegynder
01. december 2012 - 22:32 #1
Roland laver bordmodeller ......
Avatar billede kop Nybegynder
01. december 2012 - 22:34 #2
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. december 2012 - 22:58 #3
Okay
Ved du hvor de kan købes i DK?
Samt det "papir" man skal bruge?
Avatar billede kop Nybegynder
02. december 2012 - 00:09 #4
Papir ) er det ikke det er folie : plastic    ...og det kan købes hos  3.D . avery har det også  ... men er det noget du skal arbejde seriøst meget med
Avatar billede kop Nybegynder
02. december 2012 - 00:20 #5
huskede lige dette sted i nordsjælland (http://www.kontorprestige.dk/)  han er til at tale med og der kan du købe det hele .. alt hvad du skal bruge
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. december 2012 - 01:03 #6
Jo folie selvfølgelig... Kunne ikke lige komme på navnet.

Det er udelukket til små hobby ting jeg skal bruge det til.
Det er sådan set bare når jeg skal male noget. Så vil det være rart at kunne printe det ud på folie som jeg så kunne klister på det jeg skal male som en skabelon.

Syntes desværre at de er temmelig dyre (nok mig der bare ikke er klar over sådan ting er så dyre)

Men til disse priser på dit link.
Så kan det måske god bare betale sig at købe noget "folie et eller andet" som der kan gå igennem min printer hvor jeg så selv skære det ud?
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. maj 2013 - 00:54 #7
Kan se jeg har glemt at få dette spørgsmål lukket
Nogle der vil have point?