Avatar billede gomsen9500 Nybegynder
01. december 2012 - 00:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til asus hd 5770 1gb

hej. har lige købt et asus hd 5770 1gb. men den laver den her fejl hele tiden med at den fryser og skærmdriver er holdt op med virke... har lavet en vidoe link http://www.youtube.com/watch?v=Mly1d66t0B8&feature=youtu.be  håber i kan hjælpe mig

min computer

Amd phenom 8450 triple core 2,10 GHz
Ram 4 gb
asus hd 5770 1gb
harddisk 1
strømforsyning 400 watt
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 08:04 #1
hent slimdrivers og lad dig registrere - den er gratis
opdater alle dine drivere

http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html?part=dl-0

nu er det udelukket det er en driver der driller

se også på om det skyldes varme - hvor varmt bliver kortet

hent SIW og se under sensors hvad det ligger på

http://siw.en.softonic.com/

du kan også teste kortet med burn in test og se hvad den siger

http://www.passmark.com/products/bit.htm

standard edition

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 08:05 #2
Hej og velkommen til.
Jeg kan frygte at du har et problem med at din forsyning ikke leverer nok strøm, da en HD 5770 grafik chip i andre fabrikater gerne ser at man har en 450 watt psu som minimum. Og her kunne din 400 watt forsyning måske komme til kort når grafik kortet belstes kraftigt.
Prøv at holde på kabinettet der hvor psu sidder og mærk om den er varm her.
Avatar billede gomsen9500 Nybegynder
01. december 2012 - 10:41 #3
tak for dit svar Xp professional har lige snakket med dem som jeg har købt grafikkort af og de siger at der er en fejl på grafikkort  men de sagde også at jeg skulle ha en større strømforsyning
Avatar billede gomsen9500 Nybegynder
01. december 2012 - 10:43 #4
tak for dit svar Xp professional har lige snakket med dem som jeg har købt grafikkort af og de siger at der er en fejl på grafikkort  men de sagde også at jeg skulle ha en større strømforsyning
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 12:34 #5
Ok så må du få et nyt kort og en større forsyning.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:31 #6
Lukketid?