Avatar billede rbidstrup Nybegynder
30. november 2012 - 19:30 Der er 2 kommentarer

Pet project ideer?

Hej

Jeg er lige begyndt på C# med div tutorials og bøger, men jeg mangler lige som et pet project at gå igang med, alt et simpelt program(som ikke bare er Hallo World) til at started ud med som kan lære mig noget undervej via debugging.

mvh
Rasmus
Avatar billede arne_v Ekspert
30. november 2012 - 19:44 #1
Et kartoek over boeger/CDere/film er altid en klassiker.
Avatar billede Syska Mester
01. december 2012 - 19:42 #2
En W8/WP8 app som kan holde styr på ens ønsker og sync dem.

Så når du har lavet oversteånde hører jeg gerne fra dig. Så har du vist været omkring alle områder i .NET :-)