Avatar billede camillai93 Nybegynder
29. november 2012 - 21:53 Der er 1 kommentar

Hjælp ang. valg af computer

Hej :-)

Jeg skal have en ny computer, da den anden er gået i stykker.
Jeg har besluttet mig for at jeg skal med på Mac-bølgen, men skal jeg vælge Air eller Pro.
Det jeg primært skal bruge den til, er skole. Jeg går på gymnasiet og bruger den til at skrive noter og opgaver på. Derudover skal der være plads til billeder og musik. Fremover skal den også bruges til studiebrug på universitetet.
Jeg har slet ikke forstand på noget af det - Så hvor stor skal den være? Hvor meget plads skal der minimum være på den? Hvad er forskellen på Air'en og Pro'en? osv.

Hvor vil det være smartest at købe den? Apple.com? Andre hjemmesider? Butikker?

Mvh. Camilla
Avatar billede egidiussen Nybegynder
09. december 2012 - 10:07 #1
Hejsa
Til det brug du beskriver så skal det være air - den er mest mobil og lettest. Til dit brug vil du ikke kunne være forskel mht ydelse på pro eller air. Du bør vælge en 13".