Avatar billede thadoews Nybegynder
29. november 2012 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billedeksempel vil ikke vises

Hej eksperter

For noget tid siden blev alle billeders ikoner ens, hvor de før plejede at vise et lille eksempel af det pågældende billede.
Jeg ved ikke hvad der er galt eller hvad der skete. Jeg ved bare at det er træls!

Her er et billede af problemet:
http://gupl.dk/687950/

Sådan ser ALLE billedikoner ud med tilhørende STORT eksempel. Når man åbner billederne viser det det det skal.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2012 - 20:59 #1
Måske: Mappeindstillinger -> Vis -> Fjern flueben i "Vis altid ikoner, aldrig miniaturer"
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2012 - 21:03 #2
Systemgendannelse til før "bøffen" blev lavet er det forsøgt?
Hvilket system kører du?
Har lige fundet dette link:
http://www.howtogeek.com/howto/4174/fixing-when-all-thumbnail-icons-show-the-same-or-wrong-image/
Avatar billede thadoews Nybegynder
12. december 2012 - 22:19 #3
Så kom jeg endelig til den computer igen :)

Vejmands løsning virkede. Smid venligst et svar! :)

Jeg takker jer begge :)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. december 2012 - 22:38 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2012 - 08:27 #5
velbekomme også herfra