Avatar billede mort1 Ekspert
29. november 2012 - 11:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PSE 11 - CPU forbrug

Jeg har installeret en 30 dages prøveversion (fuld version) af Elements 11. Programmet fungeret ok, men efter jeg har lukket programmet, bruger det stadig 50 % af min CPU Power. Jeg kan naturligvis gå ind i joblisten og afslutte processen, men det kan vel ikke være meningen.
Jeg har fjernet fluebenene ved alle former for analyseværktøjer - er der nogen som har et bud?
ADOBE svarer ikke på spørgsmål vedr. prøveversioner, og jeg vil sgu ikke købe programmet før jeg ved om det er normalt.
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2012 - 13:19 #1
Avatar billede mort1 Ekspert
29. november 2012 - 20:02 #2
Desværre spørgsmålet fra Adobe forum er mit, og svarene er afprøvet - hjælper ikke.
Avatar billede milter Ekspert
30. november 2012 - 00:51 #3
#2.

Jamen dog, der kan man bare se.

Jeg kan også se, at du stillede spørgsmålet på Adobes forum 29. oktober, og at der siden da har været 4 forslag til løsninger, uden du har reageret på dem, så jeg overlader det til andre at hjælpe dig.
Avatar billede mort1 Ekspert
30. december 2012 - 12:31 #4
Ger er desværre ikke kommet en løsning på problemet, hvorfor jeg besluttede IKKE at anskaffe Elements 11.
Avatar billede mort1 Ekspert
13. januar 2013 - 11:15 #5
Der er ikke kommet løsninger på problemet, men da jeg har besluttet ikke at anskaffe programmet, stoppes tråden her.
Avatar billede mort1 Ekspert
28. januar 2013 - 15:51 #6
Se ovenstående