Avatar billede in2web Nybegynder
25. november 2012 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Allowed memory size

Hej,
har lige overtaget et site som har en WP løsning. Når jeg prøver at logge ind får jeg en fejl der siger:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 30720 bytes) in /home/coverfan/public_html/wp-admin/includes/screen.php on line 71

Se det på http://www.coverfan.com/wp-admin/

Nogen der ved hvad løsningen er på det?

//Lars
Avatar billede arne_v Ekspert
25. november 2012 - 15:33 #1
Lav noget bedre kode eller process mindre data.

:-)

33 MB virker ret voldsomt for en web side.
Avatar billede in2web Nybegynder
25. november 2012 - 15:52 #2
Som sagt, et site jeg har overtaget. Hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. november 2012 - 19:12 #3
At det er et site du har overtaget skaffer jo ikke paa magisk vis en loesning.

Du boer nok starte fejlsoegningen med at checke hvad der er lavet om siden det virkede.
Avatar billede olebole Juniormester
25. november 2012 - 19:24 #4
<ole>

Hvordan og hvornår er problemet opstået? Var det der, inden du overtog sitet? Hvis ikke, hvad har du så foretaget af ændringer?

/mvh
</bole>
Avatar billede in2web Nybegynder
25. november 2012 - 23:17 #5
Jeg fik den gamle ejer til at løse problemet - Tak for svar anyway