Avatar billede holgerhn Nybegynder
20. november 2012 - 17:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire 7736zg kan ikke starte.

HJÆLP! Min Acer computer virker ikke.. Den kan nu efter 5 forsøg faktisk tænde ordentligt, og komme helt hen til skrivebordet. Men når den endelig når så langt, kan jeg ikke åbne nogle programmer (hverken normalt, eller i fejlsikret tilstand)

Første jeg jeg tændte den, efter den pludselig lukkede ned, stod der i bost menuen "reparer computer (anbefales)"

Det gjorde jeg så, og efter den havde været i gang 5 min. stod der "gendan til seneste tidspunkt, hvor computeren har virket korrekt" Jeg trykkede selvfølgelig ja, og lod den stå i 5-6 timer (ikke en underdrivelse, sad og kiggede ved den hele tiden, pga. jeg lavede projekt på min anden samtidig)
Men eftersom der ikke var sket NOGEN ting efter 5 timer, valgte jeg at slukke den, og gøre som beskrevet øverst.

En eller anden, der kan hjælpe mig!? Alle svar kan bruges.

På forhånd tak

/Holger
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2012 - 17:19 #1
Hej Holger og velkommen til.
Kan du hvis du trykker gentagne gange på F8 lige nå du har trykket på startknappen få den i fejlsikret tilstand?
Hvis du kan kan du forsøge en systemgendannelse til før du fik problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2012 - 17:20 #2
Skriv venligst tilbage i kommentar, da ellers andre hjælpere springer spørgsmålet over.
Avatar billede holgerhn Nybegynder
20. november 2012 - 17:38 #3
Altså jeg kan godt få den i fejlsikret tilstand, men når jeg så når til skrivebordet, kunne jeg stadig ikke åbne virus program..

Men det er nu lykkedes mig, at få åbnet virusprogrammet, og er igang med, at kører en scaning! :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2012 - 17:44 #4
Nu kom du jo desværre alligevel til at skrive i svar, og har tillige accepteret dette og derved lukket tråden.
Har du fået løst dit problem?
Avatar billede holgerhn Nybegynder
23. november 2012 - 08:29 #5
Når, ups.. Tja, jeg er ny her inde, så tænkte mig ikke lige om.

men ja det har jeg, fik den endelig startet rigtigt, så jeg kunne kører en scanning

tak for hjælpen! :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2012 - 13:05 #6
Velbekomme.
Jeg afmelder tråden, så hvis du får problemer må du oprette rt nyt spørgsmål. God weekend. :-)