Avatar billede Mikkeljor Nybegynder
18. november 2012 - 20:02 Der er 1 kommentar

Total War Problemer!

Hei.

Jeg har et irriterende problem med alle mine Total War spil. Efter noget tid lukker spillet ned. Der kommer et pop op vindue med at programmet er holdt op med at fungere. Også kommer der et nyt med at Windows prøver at finde en løsning på problemet. Dette sker næsten altid når jeg vil kæmpe slagene selv.
HJÆÆÆÆLP!!! :)
Avatar billede geogun Nybegynder
19. november 2012 - 07:41 #1
Jeg havde samme problem. (Rome Total War). For mig hjalp det at sætte grafikken ned også altid bede computeren at køre spillet som admistrater.