Avatar billede geogun Nybegynder
18. november 2012 - 18:19 Der er 11 kommentarer

Samsung fjernsyn. bokser indgang

Hej jeg har et samsung UE40D5005 TV.

Kan det virkeligt passe der ikke er nogen indgang til at det selv kan tage det der kort fra bokser??
Jeg kan ikke finde den. Leder efter et sted der kan komme et kort in på størrelse med at dankort.

Nogle der kan hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2012 - 18:42 #1
Du skal formodentligt også have et cam mondul med som du sætter kortet i. Vil tro at denne åbning er ca. 8 mm på den ene led og ca 6-7 cm på den anden.Prøver lige at se om jeg kan finde en online manual til dit tv
Avatar billede vejmand Juniormester
18. november 2012 - 18:45 #3
Avatar billede geogun Nybegynder
19. november 2012 - 07:45 #4
Nu har jeg set bag på mit tv igen.. Har fundet det sted hvor cam modulet skal i... (sad bag noget klister mærke ting) men det er bare slet ikke stort nok til at det der kort i viser kan komme der i.. (Skal hele kortet ikke skubbes ind) Eller hvordan
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2012 - 08:18 #5
Boxer-kortet skal i modulet, og modulet stikker nok ca. 3/4 udenfor
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2012 - 08:22 #6
Ok, måske kun halvdelen stikker udenfor.  :-)
http://media.digitalt.tv/wp-content/uploads/boxer_cam_i_tv_stor.jpg
Avatar billede geogun Nybegynder
19. november 2012 - 12:19 #7
Je er jeg med på men problemet er at jeg ikke har en indgang der er så stor.. den er meget minder kun ca 3cm.. Tænker om der er en special adabter til der
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2012 - 12:28 #8
Ifølge denne side: http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE40D5005PWXXE-spec burde der være et CI slot i apparatet.
Prøv at tage et par billeder af bagsiden, og upload dem her: http://gratisupload.dk/
Link til billederne, så kan vi måske se hvor den sidder....
Avatar billede geogun Nybegynder
19. november 2012 - 12:39 #9
Gør jeg i aften
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:05 #10
Er du kommet videre?
Avatar billede Søren Lund Novice
23. november 2016 - 12:34 #11
Jeg står i et lignende problem. Jeg har modtaget boxer tv modulet, men der er ingen adgang til det bag på mit samsung smart tv. der er en lille indgang bag på mit fjernsyn. men kortet er dobbelt så stor...
installatøren som var her for at sætte antennen op, snakkede noget om at da jeg købte fjernsynet skulle der have fulgt noget med som jeg skulle bruge når jeg skulle sætte den i. men jeg kan ikke finde det.
og jeg kan ikke finde noget på nettet om det, udover her...