Avatar billede larz Nybegynder
13. november 2012 - 14:44 Der er 5 kommentarer

Remote Desktop Services på Windows Server 2012 og Tiles

Hej EXP.dk,

Jeg er ved at sætte en terminal server op på Windows Server 2012 eller nærmere er færdig med det, men har et problem jeg ikke helt kan gennemskue.

Jeg vil meget gerne havde lagt nogle fælles TILES på starten til alle mine brugere, altså på skrivebordet bruger man jo bare DELTE FILER og DELT SKRIVEBORD.

Men findes der en let metode, hvor jeg kan smide fælles TILES på min start?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 19:08 #1
start --> Programmer-->  Tilbehør --> Forbindelse til Fjernskrivebord (klik på Forbindelse til Fjernskrivebord)

klik indstillinger --> klik på Visning her kan du så vælge det som du vll ha HUSK at du skal overføre med 256 -bit kbps -2 mbps :-)
Avatar billede larz Nybegynder
13. november 2012 - 20:14 #2
Tror du har skrevet i den forkerte tråd.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 20:59 #3
nej
Avatar billede larz Nybegynder
13. november 2012 - 21:16 #4
Det har jo intet at gøre med det jeg efterspørger.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2012 - 20:32 #5
Remote Desktop Services på Windows Server 2012