Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 09:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konverter sfw fil til mp4,png,jpeg

Jeg har prøvet efterhånden en del forskellige programmer fra internettet, som påstod at de kunne konverter en sfw fil til mpg4, png, jpeg - så man kunne opload en video til youtube man har lavet med Jing. Men ikke en af dem har kunne leve op til det de påstod.

Er der nogle der har erfaring man at konverter en sfw fil til mpg4, png, jpeg filformat. Kan det overhoved lade sig gøre !!

Jeg er ikke interesseret i link, til noget, som de der linker, ikke selv kender noget til, der må gerne komme indlæg fra nogle der har erfaring med ovennævnte !!
Avatar billede ebea Ekspert
13. november 2012 - 10:56 #1
Du skulle måske først oplyse om, hvor filen oprindelig er "produceret" fra. SWF formatet er jo brugt fra flere forskellige firmaer gennem årene. Så det ville være en stor hjælp til dem som måske kan hjælpe dig, men også for dig selv.
Og så er der jo en stor forskel på de formater du opgiver. MPG4 er jo til Video, hvor de andre er Bitmap baserede filer.

MvH
Avatar billede jw_nct Nybegynder
13. november 2012 - 11:38 #2
Hej.

Jeg har gode erfaringer med programmet "Format Factory" http://www.pcfreetime.com/ har ikke prøvet med filer fra JING, men det virker med næsten alt jeg har prøvet

Jonas Wiwe
IT Konsulent, NCT Kopi & Print - www.nctas.dk
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 14:29 #3
hvor filen oprindelig er "produceret" fra

#1 http://www.techsmith.com/jing.html

Jeg vil egentlig bare kunne opload til youtube.

#2 Format Factory virker ikke med sfw filer fra jing.
Avatar billede ebea Ekspert
13. november 2012 - 14:45 #4
Jeg kiggede lidt på deres hjemmeside (TechSmith, Jing), og der kan jeg se, at hvis du vil uploade til YouTube, så skal du have fat i deres "Storebror" Snagit.
Jeg kan ikke se nogen steder, hvor formatet SWF kommer fra i deres program (Software), og hvad der er deres løsning til konvertering. Det er måske også derfor at du ikke har kunne få konverteringen til at lykkedes. Så deres SWF format, kan være deres eget lukkede format, selvom det umiddelbart lyder som værende et kendt format.

:-)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 14:53 #5
#4 Ja det kan godt være det ikke kan lade sig gøre med Jing free, Jing pro kan, men der er blevet udfaset af deres program.( øv ). Jeg vil helst havde en gratis løsning ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 14:53 #6
#4 Ja det kan godt være det ikke kan lade sig gøre med Jing free, Jing pro kan, men der er blevet udfaset af deres program.( øv ). Jeg vil helst havde en gratis løsning ;-)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2012 - 13:21 #7
Jeg lukker