Avatar billede mullebamse Nybegynder
10. november 2012 - 13:24 Der er 4 kommentarer

video

vil meget gerne have nogle forslagt til program hvor man kan lave video/film
det skal være så jeg kan over før det på youtube eller andre steder hels gerne youtube
det skal være gratis
send gerne en link
knus mia
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
10. november 2012 - 13:58 #1
Hvilken slags video ønsker du at lave?

Du skriver ikke hvilket styresystem du har, men Windows har jo Windows Movie Maker, der let kan lave/redigere i videoklip, herunder tilføjelse af tekst og andet, og omdanne dem til filer der kan uploades på Youtube.

Lidt afhængigt af dit styresytem og udgave, er det enten allerede på din computer eller kan hentes her:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/movie-maker
Avatar billede mullebamse Nybegynder
11. november 2012 - 21:47 #2
ja den der kan jeg ikke lægge over på youtube
har selv prøv det før

jeg lave video ud at at tag en video og tag billedere og lave det til en film .
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 10:32 #3
Windows movie maker kan opload til youtube.
http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=da&answer=77339
Avatar billede mullebamse Nybegynder
16. november 2012 - 16:00 #4
ok jeg prøver