Avatar billede psyfix88 Nybegynder
09. november 2012 - 09:09 Der er 1 kommentar

Fælles postkasse i outlook men ingen sendte beskeder ?

Hej Alle.

Vi har ude på mit arbejde fået oprettet en fælles post i outlook sammen med vores privat mail.

Det er sådan vi sagtens kan skrive fra den fælles postkasse med den mail adresse. Men det vi sender ryger i vores privat "sendte beskeder"

Kan man ikke få de sendte beskeder man sender fra den fælles mail adresse i fælles sendte beskeder ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. november 2012 - 05:08 #1
Det kræver normalt, at man er logget på som den bruger, der er oprettet for at skabe den fælles postkasse.
En fælles postkasse er i realiteten bare en bruger med en delt postprofil.
/ptj_11