Avatar billede tobrukDk Novice
07. november 2012 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ide til hjemmeside

Hej

Det er sådan at jeg kun godt tænke mig at udvikle lidt mere på min hjemmeside så at der kommer lidt mere ting på den eller ny ide til siden så vil jeg høre om du/i kender nogle sider som jeg kun bruge til siden?

Hilsen Jesper
Avatar billede rix Praktikant
07. november 2012 - 15:33 #1
Kan du forklare hvad din side indholder eller ville du give en link??
Avatar billede tobrukDk Novice
07. november 2012 - 15:48 #2
f.eks jeg tænker på forbedre log ind muligheder osv.. :) og det er en chat/network side. hvor man har mulighed for at skrive med andre unge og ligne.. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
20. november 2012 - 14:51 #3
Lukker den igen.