Avatar billede sole Nybegynder
10. august 2001 - 17:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sceneexport

Hej
kan nogen fortælle mig hvordan jeg exportere en hel scene fra et flash dokument til et andet.
Avatar billede x-zomp Nybegynder
10. august 2001 - 17:28 #1
nix!
Avatar billede sole Nybegynder
10. august 2001 - 17:40 #2
jeg havde det nok på fornemmelsen....øvøvøvøvøvøv
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. august 2001 - 17:53 #3
Hvad er det du vil?
Avatar billede lingoman Nybegynder
10. august 2001 - 17:54 #4
Hvis du gerne vil have en .fla fil som kun indeholder din scene bruger du:
File>Save As for at først lave en kopi af hele FLA dokumentet.
Herefter sletter du de øvrige scener ved at bringe Scene panelet frem
Windows>Panels>Scene og slette de unødvendige scener.
Vælg File>Save.
Nu indeholder dit nye dokument kun din ene scene.
Avatar billede lingoman Nybegynder
10. august 2001 - 17:58 #5
Nikolaj> Tillykke med Top 10 listen!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. august 2001 - 18:02 #6
Tak. Jeg har nu faktisk ligget nr 10 før, men så fik Jakoba travlt - så jeg var der kun et par timer :-)
Avatar billede sole Nybegynder
10. august 2001 - 18:06 #7
Jeg har et dokument med en scene(a), denne scene vil jeg gerne have ind i et andet dokument, hvori der er nogle scener (bc)jeg vil beholde, så jeg til sidst har et dokument  med alle scenerne(abc)
Avatar billede lingoman Nybegynder
10. august 2001 - 18:07 #8
Nu må du jo opdatere dit minisite ;-)
Avatar billede lingoman Nybegynder
10. august 2001 - 18:18 #9
Lav et FLA dokument som kun indeholder scene a som beskrevet for oven.
Test exporterer en .swf udgave som du så kan importere og kombinere med dine andre scener (bc)

mvh geo
Avatar billede mat Nybegynder
11. august 2001 - 12:10 #10
Åbn begge .fla´er og lav noget så simpelt som copy-paste dine frames(a) ind i den nye(bc) ønskede scene......bingo (abc)
Avatar billede mat Nybegynder
11. august 2001 - 12:12 #11
husk at bruge copy frames fremfor ctrl-c, ctrl-v
Avatar billede sole Nybegynder
13. august 2001 - 09:21 #12
Hej Mat
tjahhh nogen gange kan det jo være ret simpelt.... tak for hjælpen du får mine guldmønter