Avatar billede stefanlyn Nybegynder
06. november 2012 - 16:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Download youtube-videoer til macbook

Hej allesammen, jeg er i gang med projektopgave og jeg har emnet "Ekstremsport" så derfor har jeg tænkt mig at tage en masse forskellige klip fra youtube og sætte dem sammen og lægge en sang over, men jeg kan ikke finde ud af at downloade videoerne. Det skal lige siges at jeg har en macbook pro

nogen der kan hjælpe mig????

Hilsen Stefan
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2012 - 16:59 #1
For det første er det ikke lovligt at download youtube video,med mindre du har tilladelse!
http://www.youtube.com/t/terms stk 5b.

Når det er sagt, du finder en video fra youtube, kopier web adressen ( URL ) øverst oppe i browseren, sæt den ind på denne hjemmeside
http://www.keepvid.com/

Klik på Download MP4 ( Dobbel klik på billed )
http://i.imgur.com/7lntw.png
Avatar billede micp Nybegynder
06. november 2012 - 16:50 #2
Husk at du skal havde tilladelse fra dem som har rettighederne til videoerne først, ellers er det noget ulovligt noget, du er på vej ud i!
www.youtube.com/t/copyright_what_is
Avatar billede stefanlyn Nybegynder
06. november 2012 - 17:50 #3
Når jeg trykker download sker der ikke noget, kan det være fordi det er en mac?
Avatar billede micp Nybegynder
06. november 2012 - 18:08 #4
Hvor langt kommer du?
Sker der slet ikke noget når du trykker download, efter at der er indsat en adresse?
Kommer du ikke videre til en side der skriver vendt i 12 sekunder?
Det kan være en firewall der blokere?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2012 - 18:20 #5
Hmm, der skulle ske noget med det samme.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2012 - 18:27 #6
Er java aktiveret ?

Åben Safari > Indstilinger > er der flueben i java.
Avatar billede stefanlyn Nybegynder
06. november 2012 - 18:50 #7
Jeg kommer videre til en ny side hvor jeg skal vente et par sekunder men der sker aldrig noget, og ja ja er aktiveret
Avatar billede stefanlyn Nybegynder
06. november 2012 - 18:53 #8
Jo jeg har fået det til at virke nu, tak for alle svarene!

peterolsen123 kan du lave et svar så du kan få dine point
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2012 - 19:39 #9
svar