Avatar billede L-MTB Nybegynder
06. november 2012 - 15:47 Der er 2 kommentarer

Sammenkædning fra Excel til Word 2010

Når jeg markerer en graf i Excel og efterfølgende sætter denne ind i Word som en kæde, opdateres grafen fint i Word så længe jeg ikke har lukket Word. Når jeg så gemmer og lukker Word, ændrer i grafen i Excel og åbner Word igen, så opdateres grafen ikke.
Hvis jeg gør det samme med en tabel, så opdaterer Word fint, også efter jeg har gemt og lukket Word.

Håber I kan hjælpe :-)
Avatar billede mugs Novice
06. november 2012 - 19:07 #1
Jeg tvivler på, at du får ret megen hjælp her. Dette er Access kategorien. Luk dettte spørgsmål og opret et nyt i f.eks Word kategorien.
Avatar billede fdata Forsker
06. november 2012 - 19:56 #2
Jeg gætter på at du bruger Sæt ind/Sammenkæd data.
Forslag: Prøv i stedet at bruge Sæt ind/Indsæt speciel/Microsoft Excel-diagram objekt.