Avatar billede aci224 Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:16 Der er 3 kommentarer

kan ikke finde min mac HDD i windows

min mac gik i stykker, for at kunne redde alle mine billeder tog jeg HDD ud af den. jeg har købt en HDD dock. jeg kan ikke se min hdd under computer kun under enheder. jeg skal bruge hjælp, med at redde mine billeder.
Avatar billede Haven Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:38 #1
Windows understøtter som udgangspunkt ikke filsystemet fra OSX.
Du skal derfor bruge en anden mac, eller inverstere i et program som kan læse data fra HSF partitionen.
Der er flere forskellige programmer til dette, og du skal nok regne med en $20-$50 for programmet :-)

Prøv evt denne:
http://www.paragon-software.com/home/hfs-windows/

Husk, at prøve trial inden du køber. Så er du sikker på, at den kan se dine data.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 21:16 #2
En del anbefaler HFS Explorer for at se MAC HD, på en Windows computer.

http://seomagz.com/2011/04/open-mac-file-system-format-windows-pc/
Avatar billede aci224 Nybegynder
30. december 2012 - 00:27 #3
Tak for hjælpen. Jeg skal prøve og se om det virker.