Avatar billede Hennepigen Nybegynder
29. oktober 2012 - 10:26 Der er 1 kommentar

Synkroniseringscenter - arbejd med offlinefiler

Af en eller anden grund kan jeg som den eneste i virksomheden (jeg arbejder på HP, hvor de andre arbejder på Lenovo) ikke gå i synkroniseringscentrets 'Administrer Offlinefiler'. Der sker ganske enkelt ingenting, når man trykker på linket.
Alle andre har på deres Lenovo adgang.
Jeg er administratorbruger.
Er der nogen, der kan hjælpe med denne udfordring?

Mvh. Henne
Avatar billede des_84 Nybegynder
29. oktober 2012 - 10:39 #1
I windows 7 kan administrator funktionen jo godt snyde lidt.

Prøv evt. at tilføje interaktiv til administratorgruppen.

Højreklik på denne computer - administrer - lokale brugere og grupper - gå ind i grupper og ind i administratorer og tilføj interaktiv autoriteten.

Genstart herefter computeren.

Hvilken vej prøver du at tilgå synkroniseringscenteret?