Avatar billede Wielandt Nybegynder
28. oktober 2012 - 12:55 Der er 3 kommentarer

Reinstall i Fejlsikret tilstand! HJÆLP!

Hej eksperten.
Jeg har nu tænkt mig at reinstall HELE min computer, for jeg kan ikke bruge det normale windows mere og kun kan bruge den i fejlsikret tilstand, eftersom at det minder om en virus.
Efter mit sidste spørgsmål herinde, er jeg kommet frem til at gemme alle mine vigtige dokumenter, og derefter reinstall hele computeren.
Jeg kunne godt bruge noget hjælp til hvordan man geninstallere HELE computeren til ny i fejlsikret tilstand? HÅBER I VIL HJÆLPE!

Mvh. Martin
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 13:26 #1
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2012 - 08:09 #2
hvad sker der ????
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 08:16 #3
var det løsningen

m.v.h