Avatar billede larz Nybegynder
26. oktober 2012 - 10:39 Der er 2 kommentarer

Air mirroring på Laptop til Mediecenter

Det er måske en lidt sjov problemstilling, men jeg søger hvis det da findes, en måde lige som Air Mirroring på OSX, hvor jeg på min bærbar laver et mirror over på på mediecenter (begge kører Windows7), man skulle gerne kunne kører f.eks. youtube/browser fra min laptop og så over på mediecenteret.

Hvis det hjælper noget så er min bærbar udstyret med en i7-2630QM med WI-DI (hvis det har nogen betydning).

Det er egentlig lige meget om det er trådløst, over netværket ville også være fint
Avatar billede sinumsen Nybegynder
26. oktober 2012 - 11:31 #1
Har ikke erfaring med en win mediecenter, men siden det er fra din Mac laptop ville jeg overveje et Apple tv. http://www.apple.com/dk/appletv/

Til ren mirroring kræver det dog at din computer er fra sidste halvdel af 2011 eller nyere. Hvis den er ældre er alt håb dog ikke ude. Der findes et lille stykke software der giver muligheden så.
http://airparrot.com
Avatar billede larz Nybegynder
13. november 2012 - 14:36 #2
Det er faktisk fra Windows pc til Windows PC.