Avatar billede bbkdk Seniormester
25. oktober 2012 - 13:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overfør indhold af felt til andet felt

Jeg har et lille problem, der har irriteret mig et stykke tid.
Tidligere var der en makrokommando, der var benævnt "Angiv værdi".
Ved at angive et element og et udtryk, kunne man sætte værdien af et felt til det samme som et felt i en anden formular.
Men jeg kan ikke finde makroen mere - Er den der endnu, eller i mosat fald, hvorledes udføres funktionen nu?
Avatar billede fdata Forsker
25. oktober 2012 - 14:45 #1
Tilsyneladende vurderer Microsoft, at denne kommando er "farlig". Derfor vises den ikke i standardvisningen.
Kig op i båndet, når du indtaster din makro. Her er en knap: "Vis alle handlinger". Hvis du klikker på den, dukker alle de "farlige" kommandoer op på listerne.
Avatar billede bbkdk Seniormester
25. oktober 2012 - 15:04 #2
Det var en finte.
Mange tak for hjælpen