Avatar billede TheCursed_Donkey Nybegynder
22. oktober 2012 - 20:11 Der er 5 kommentarer

Gamer PC

Hej! Jeg skulle gerne købe en sprit ny gamer pc, altså desktop og jeg ville rigtig gerne høre jeres mening om den har den rette processor og grafikkort til prisen... :/

Evercom Supergamer:
http://dalgaard-it.dk/fra-6000-205/supergamer-4_2-ghz-p5456

CyberpowerPC Gamer Ultra GUA820:
http://www.amazon.com/CyberpowerPC-GUA820-FX-8120-NVIDIA-GTX550Ti/dp/B007BZPRU0/ref=sr_1_6?s=electronics&ie=UTF8&qid=1350928760&sr=1-6&keywords=gamer+pc
Avatar billede NSJ-DATA Nybegynder
22. oktober 2012 - 22:24 #1
Nu jeg lidt en Intel fan, men vil umiddelbart sige at cpu'en er fin. Men derimod grafikkortet er ikke det vilde gamer! Og vil nok sige du minimum skal op i et Nvidia Geforce GTX 560 Ti, for at få en ordenlig ydelse.
Avatar billede TheCursed_Donkey Nybegynder
24. oktober 2012 - 17:41 #2
Nogle forslag til en god pc, premade? Under 8000 kr. ?
Avatar billede TheCursed_Donkey Nybegynder
24. oktober 2012 - 17:46 #3
Og den skal være god nok til at game i 3D...
Avatar billede NSJ-DATA Nybegynder
28. oktober 2012 - 11:10 #4
Har selv noget der ligner i min gamer pc, ved godt du sikkert syndes det er feeeesent med en i5 Processor, men da den skal bruges til gaming og ikke kæmpe billed/video redigering er der ingen grund til at gå op i en i7.

Den skulle kunne trække de største spil til dato uden nogen problemer! Husk at vælge operativ system (Hvis ikke du selv har en Windows 7 cd) Det skal være 64-bit! Ellers er dine ram næsten uden nytte.
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10679

-Nicolai
Avatar billede TheCursed_Donkey Nybegynder
29. oktober 2012 - 09:06 #5
Skærmen er på 27" og 3D ready. overvejer en pc fra sharkgaming.