Avatar billede finb Ekspert
22. oktober 2012 - 12:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Impeller pumpe

Hvor køber man en lille
Impeller pumpe
til vand
som nederst på siden:

http://www.efunda.com/designstandards/sensors/flowmeters/flowmeter_pd.cfm

Helst: "rotating impeller"

og ellers en af de viste:
"rotating lobe",
"birotor",
"oval gear"

Tak finb
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 12:47 #1
Hej.

  Zimsen har en hel del i flowmålere, så prøv da at tage kontakt direkte og spørg ind?

De bedste hilsner
Avatar billede ClausJensen86 Nybegynder
22. oktober 2012 - 13:14 #2
http://www.loewener.dk/groups.aspx?groupid=4819&gclid=CP3HusO-lLMCFeN4cAodB2EAoA
Her ser det også ud til at de sælger sådanne pumper... Men hvad skal den bruges til??? For det er svært at henvise til noget man ikke har størrelsen på? (om det er til småting eller om det er til store tanke eller lignende)
Avatar billede finb Ekspert
22. oktober 2012 - 13:32 #3
Vanhane-trykket skal trække en akse med en lille ventilator-propel rundt, måske på størrelse med en hånd.
finb
Avatar billede Bodillen Nybegynder
23. oktober 2012 - 13:59 #4
Jeg fatter ikke en lyd af, hvad du vil, men kom bare til at tænke på min bådmotor, måske kan man bygge noget af dele til sådan en  http://www.shipshop.dk/cef_impeller_til_yanmar_indenbordsmotorer-p-27418.html

Eller måske er det helt hen i vejret
Avatar billede finb Ekspert
23. oktober 2012 - 15:05 #5
Jeg vil se, om vand kan trække en bordventilator
Avatar billede finb Ekspert
25. oktober 2012 - 19:22 #6
Alle, send svar tak
Avatar billede finb Ekspert
30. oktober 2012 - 12:22 #7
Send svar inden jeg lukker