Avatar billede sigyn Seniormester
19. oktober 2012 - 08:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bindestreg i sti ved import fra excel

Jeg har en tabel i excel, som jeg vil importere til Access med en macro, men jeg får hele tiden at vide, at jeg har "stavet" stien forkert, og det har jeg altså ikke, jeg har også haft andre øjne til at tjekke.
I en af stimapperne er der en bindestreg i navnet, er det den der driller ? I så fald, kan jeg omgås det på en eller anden måde ?, det er en mappe jeg ikke kan/må omdøbe. Eller er jeg nødt til at flytte min excelmappe et andet sted hen.
Jeg kan godt sammenkæde til tabellen, og jeg kan lave en import direkte, men med stinavnet i macroen går det galt.
Avatar billede MSchlamovitz Mester
23. oktober 2012 - 10:48 #1
Kan vi se din makro ?
Kan du skrive navnet på den mappe, der staves forkert ?
Bindestreger plejer ikke at drille - mellemrum kan drille
Avatar billede sigyn Seniormester
25. januar 2013 - 08:50 #2
Lukker