Avatar billede mic- Nybegynder
14. oktober 2012 - 16:10 Der er 2 kommentarer

Programmør / webdesigner søges

Hej,

Jeg søger en som kan kode i PHP og windows-baserede kodninger - samt lave cms-løsninger. Skal også have et godt øje for pæn webdesign.
Evt. en studerende inden for området, da det skal være en med erfaring som har studeret inden for faget, som kan lave det i sin fritid og som er indstillet på ikke at skal have en høj timepris for det. Vil være en fordel hvis du bor i Vejle-Horsens området.
Jeg er ved at udvikle 3 større sites/ brugerportalere og har rigtige gode domænenavne til det.
Den ene site er så småt ved at være færdig, men mangler så en til at lave de sidste sites samt udvikle lidt på dem ind imellem fremadrettet.
Det er meget seriøse sites.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Michael
Avatar billede dazzy Nybegynder
14. oktober 2012 - 16:35 #1
Hej Michael.

Det kunne da være interresant at høre lidt mere om hvad det er der skal laves.

Er igang med at studere Datalogi, og kunne godt tænke mig at have nogle projekter at lave i fritiden.

Du må gerne skrive på mail@simonfischer.com
Avatar billede magic-mouse Novice
15. oktober 2012 - 20:05 #2
Hej smid gerne et kort oplæg i min kontakt formular.

Inkluder gerne overvejelser om:
* Budget
* Krav
* Metode
* Relation (Projekt ansættelse, Freelance, osv?)

http://www.magic-mouse.net/contact.shtml

Når du har skrevet lidt kan jeg forklare lidt om mig i mailen tilbage.