Avatar billede Mikkel34v Nybegynder
09. oktober 2012 - 22:05 Der er 3 kommentarer

Køb af Onkyo HT-S9405THX

Hej Eksperten mennesker,
jeg overvejer kraftigt at købe mig et nyt hjemmebiosystem, og er ret sikker på at jeg har fundet mig et jeg skal have - nemlig Onkyo's HT-S9405THX. Det skulle være ret godt, hvilket jeg også kræver, men problemet er bare, at jeg aldrig har hørt det spille med mine egne ører.
Jeg har læst en masse positive reviews mange steder på nettet, og bare jeg kan se andre er tilfredse med et produkt, køber jeg også selv produktet. Men til den pris dette biografsystem har, har jeg liiige brug for en danskers erfaringer med systemet.

Derfor søger jeg nogen, der kender til systemet, og som kan fortælle lidt om, hvordan det lyder?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. oktober 2012 - 22:19 #1
Hej, Mikkel.

  Af egen erfaring - lydkvalitet er subjektiv, så find et sted, hvor du kan få en demo med musik og video, du selv medbringer. Find noget, du mener du kender ud og ind, helt ned til mindste detalje. Med mindre du har været igennem materialet på referencegrej, er der en chance for at du finder nye detaljer i det og det er som regel her, det så bliver spændende.

De bdeste hilsner
Avatar billede Mikkel34v Nybegynder
10. oktober 2012 - 20:23 #2
Tak for rådet, det havde jeg også tænkt på at gøre, men nu er det stensikkert at jeg gør det :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. oktober 2012 - 22:09 #3
;-) Lyd skal helst købes med ørerne. Det vil altid være andres meninger, øjnene ser.