Avatar billede kokomela Nybegynder
09. oktober 2012 - 13:24 Der er 3 kommentarer

computer er langsom

her for et par dage siden brugte jeg computeren nogle timer, da jeg ville vænne tilbage lidt tid efter, var den blevet utrolig langsom. den loader på hver side den skal ind på, min ping i spil er gået fra 50 til 200-500. når jeg laver hastighedstest på nettet får jeg 1000 kbit/50 kbit. jeg har en 10/2 mbit forbindelse. jeg har desuden formateret, køre antivirus, og der finder den ikke noget usædvanligt.

hvad kan der være galt?
Avatar billede Blandy Praktikant
09. oktober 2012 - 13:50 #1
du kan evt se på din udbyders hjemmeside, om de har nedbrud eller performance problemer i dit område.

Hvis du har trådløse enheder, vær sikker på dit wifi er krypteret. OG om der evt er nogen andre på dit wifi der suger båndbrede.

Evt genstart din router, hvis den er blevet sløv.
Avatar billede kokomela Nybegynder
09. oktober 2012 - 13:59 #2
der har ikke været nedbrud i mit område det seneste stykke tid. nu er jeg ikke ret skarp til computer. kan du fortælle mig hvordan jeg tjekker om der er kode på trådlåse netwærk :)
har genstartet router uden held
Avatar billede killingmachine Nybegynder
09. oktober 2012 - 20:20 #3
prøv http://www.speedtest.net/ se hvad den siger om din forbindelse.