Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
08. oktober 2012 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Flytning af bogmærker

Min browser, Google Chrome, er stoppet med at virke. Når jeg starter den, kommer der bare en dialog boks der siger "Google Chrome er stoppet med at fungere". Så det jeg vil gøre er at downloade Google Chrome igen, men jeg har en masse vigtige bogmærker, som jeg ikke kan undvære. Mit spørgsmål er så om hvordan kan man flytte dem fra Chrome til den version jeg downloader?

Mange tak for hjælpen på forhånd,
SKC
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2012 - 13:31 #1
det gør chrome selv hvis du er logget ind og har valgt det i indstillinger.
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
14. oktober 2012 - 15:07 #2
Mange tak bare læg et svar så får du point :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
14. oktober 2012 - 15:23 #3
bare luk selv
du kan i øvrigt få udvidelsen xmarks til chrome og firefox samt som driver i windows til IE, og på den måde synkronisere dine bogmærker på flere enheder.
http://www.xmarks.com/