Avatar billede Arknold98 Nybegynder
07. oktober 2012 - 19:28 Der er 5 kommentarer

Windows 8, lyd

Hej jeg har en hp med beats lyd, og jeg har lige hentet det der windows 8 preview, men jeg kan ikke få lyden til at virke
Avatar billede claes57 Ekspert
07. oktober 2012 - 19:59 #1
så må du vente til den udgivet officielt, og hp understøtter win8.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. oktober 2012 - 20:18 #2
Hej.

  Arh, mon ikke en passende Win7-driver vil kunne spille? Prøv at gå på HP's support-side og søg driverne til din laptop, så har du nok en god chance for at få lyd på igen.

De bedste hilsner
Avatar billede Arknold98 Nybegynder
07. oktober 2012 - 21:19 #3
Jeg har gendannet computeren tilbage til win7, igen og venter med at installere win8, men tak for hjælpen
Avatar billede tiger_dk Mester
07. oktober 2012 - 22:25 #4
husk at lukke spørgsmålet efter dig !
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2012 - 17:12 #5
www.drivereasy.com

og så om et kan finde driveren ????  eller så kør den som virtual mode  www.virtualbox.org/wiki/Downloads  den så koip af hardware og driver