Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
06. oktober 2012 - 15:55 Der er 1 løsning

Word 2010: Justering af indrykning i nummererede overskrifter

Kære eksperter

Jeg skal justere indrykningen i typografi overskrifter i Word 2010 (dansk), men jeg kan simpelthen ikke finde menuen hvor det skal gøres.

Det er indrykningen mellem talreferencen fx 1.1.1 og selve overskriften her "Afsnit (3) - overskrift".

Her er et screenshot, hvor jeg har fremhævet den afstand jeg taler om:
http://gupl.dk/685628/

Jeg synes det ser pænt/rigtigt ud i Overskrift 1 (Kapitel), hvor der er lidt mere afstand end et alm. mellemrum.

På forhånd tak

Kenneth
Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
06. oktober 2012 - 20:21 #1
Update:
Løsningen var egentlig simpel:
Ved at stå i en af de typografier jeg ville ændre (stå foran A'et i Afsnit) ku' jeg ændre på den HÆNGENGE INDRYKNING i lineal funktionen, og dér let tilpasse...

Dog opdateres kun netop den linie/overskrift man retter i, men dén gøres let global, ved efterfølgende at højreklikke, og vælge Typografi/Opdater typografi XX, så det svarer til formateringen.

PS. har lovet en køn ung dame at sige, at hun bidrog marginalt til løsningen =)