Avatar billede Anders F Praktikant
03. oktober 2012 - 14:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen anbefale et godt online photo album?

Hej.

Kan nogen anbefale et godt program til at create online photo albums?

Jeg har prøvet jAlbum, og det er dumt, det laver kommercielle adds til ens site, og det er kropumuligt at oprette sig som bruger, så man kan få lov til at betale Euro 19, så man kan få en version af jAlbum, der er add-free.

Så kan nogen anbefale et andet program, det må gerne koste omkring de der 19 Euro. De, man betaler lidt for, er som regel bedre end de helt gratis.

Det skal bare virke, være nemt at indstille for fx. tilføjelse af sharpness osv., og have et smukt design med flere desigmuligheder. Hvad er der derude at vælge imellem?

Mvh.
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. oktober 2012 - 16:53 #2
Som karise_larry siger; Google's Picasa Web er super godt.
De har også deres egen gratis billedbehandlingsprogram som kan bruges til at uploade billeder med.
Bruger det selv rigtig meget.
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. oktober 2012 - 16:54 #3
Hvis du løber tør for plads, kan du jo bruge de 19 Eur på at opgradere din google plads. :)
Avatar billede Anders F Praktikant
05. oktober 2012 - 08:28 #4
Hej.

Jeg vil nu gerne have et program, der ligger på min pc. Jeg bryder mig ikke om at skulle uploade mine fotos til dit og dat - de ejer jo så mine billeder bagefter.

Derfor er jeg på jagt efter et program, der er mit, og jeg laver det hele på min pc. Når jeg er færdig har jeg alle de filer, jeg uploader til min egen hjemmeside for at lave et galleri der.

Mvh. Anders
Avatar billede Anders F Praktikant
06. oktober 2012 - 11:41 #5
Nå, jeg synes ikke rigtig, at jeg får nogle svar på lige det, jeg søger, så hvis ingen protesterer helt vildt og gør krav på points, så vil jeg inden så længe selv lukke det her spørgsmål.

Jeg er i daglig kommunikation med jAlbum om mulighederne for at få lov til at betale 19 Euro for deres software ... tro mig, det er ikke nemt!

Mvh.