Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP søges! :)

Hejsa :)
Vi sidder to piger, som har fået en meget svær opgave. Vi er kun lige begyndt at lærer SQL og PHP, og derfor ville vi hører om der var nogle der havde tid og lyst til at hjælpe.

Vi vedlægger nu hele rapporten.
Vi beder jer ikke om at lave det hele, da Use Cases og User Stories ikke er noget problem for os, men det ville være kanon hvis der var nogle af jer der gad at bruge tid på at lave det andet for os.

I skal ikke betragte det som snyd, men blot at vi står i en virkelig svær situation, og ser dette som sidste udvej, da vi har prøvet at lave noget selv, som ikke ser ud til at fungerer.

På forhånd tak!

Opgave:
1.    Description
Introduction
You are employed by the company Convey-IT - a small media bureau located in central Copenha-gen. Convey-IT has always focused on delivering high quality no-nonsense web based solutions matching their clients' needs in the world of digital media.

Convey-IT management has selected you to create a showcase project. It will be used later on for marketing aimed at new potential clients. The project must demonstrate how Convey-IT is able to design and develop web based voting/rating systems suitable for professional commercial websites. A small POC  website must be implemented as a demo of a fully functioning voting / rating system.

2.    Goals
Project purpose and goals
The goal is to create a professional website.
Convey-IT marketing wishes to have a website that presents a voting/rating system for image, video and flash productions.
The system must allow users to vote/rate the featured productions online.
A sorted listing of the top productions must be presented on the website.

3.    Product
The group must design and implement a showcase website with functioning SQL and PHP to ena-ble a user to rate some content on the site.

Designers have complete freedom to decide the form and layout, however, with the following re-strictions/compliances in mind:

•    Visitors must be able to rate or vote for a selection of featured media content including im-ages, videos and flash.
•    The media content featured in the voting/rating part must be your own work - you are free to include your productions from earlier projects and school work.
•    Visitors must be able to view a top list of the featured media (generated from the votes/ratings stored in the database).
•    Additional desired features (not required to pass the project):
o    Visitors can comment on the featured media.
o    Visitors can see their own favourites and not only the general top list
o    Visitors can only rate/vote one time for each featured media during a session

Ex: Grp08.report.pdf

Compile the final documentation for the group solution. Report should be maximum 6 pages (ex-cluding appendix). The report must contain:

•    Documentation and argumentation of functionality decisions and process.
•    Mock-ups, navigation diagram etc. documenting the website.
•    User-stories/use-cases documenting the interactive parts of the website.
•    Database documentation incl. ER-model on 3rd NF with full attribute descriptions.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 10:36 #1
"men det ville være kanon hvis der var nogle af jer der gad at bruge tid på at lave det andet for os.". Hvad er det andet? Lige umiddelbart lyder det af for meget.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 10:45 #2
Det er det som jeg har skrevet, altså SQL og PHP løsningen, men ja, jeg giver dig ret i at det er meget..
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 09:36 #3
:)