Avatar billede vszulc Nybegynder
02. oktober 2012 - 15:37 Der er 2 kommentarer

Opgraderede computer, nu vil den ikke tænde!

HJÆLP!

Jeg har en gammel AMD X2 4400 med 2 GB DDR2 RAM (2x1 GB) og et NVIDIA GT7600  grafikkort.

Jeg besluttede mig for at opgradere den med 2 GB RAM (1 sokkel) og et  GT630 grafikkort. Jeg tog alle stik ud, satte RAM og kort i, men nu vil den ikke tænde. Dvs harddiskene kører, køler på grafikkort og CPU kører, men der kommer ikke noget på skærmen ikke engang en BIOS?
Hvad er der sket, og hvad kan jeg gøre?!? Sætter stor pris på ethvert input!
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 15:42 #1
hvis der intet kommer på skærmen er det graffikkortet

tag kortet ud og batteriet på bundkortet i et par minutter eller 5

genmonter det hele og gå i bios og save

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 16:34 #2
tjek lige dit batteri på bundkortet om det ikke er løbet ud for strøm
et nyt koster ca 30 kroner

m.v.h