Avatar billede dallan2007 Nybegynder
01. oktober 2012 - 14:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Låst tekst i et layer? (inDesign CS5)

Jeg sidder med et indesigndokument, med et tekst-layer som virker totalt låst som et billede. Men layeret er ikke låst som sådan (hængelås), jeg kan bare ikke komme til at redigere i teksten. Hvordan låser man skidtet op?
Avatar billede prodic Mester
01. oktober 2012 - 14:54 #1
Du kan låse de enkelte elementer.
Det er muligt den feature du er udsat for.

Kigger under Object-menuen. Kig efter Lock/Unlock.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
01. oktober 2012 - 15:58 #2
Desværre giver den kun mulighed for at "Lock" i object-menuen, så jeg antager den allerede er unlocked.

Jeg må prøve at høre ham som har lavet det - smid et svar :o)
Avatar billede prodic Mester
01. oktober 2012 - 16:07 #3
Det kan naturligvis også være et tekst-element på en såkaldt Master-side.
Det vil være mit næste gæt.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
15. oktober 2012 - 12:34 #4
Smid et svar ^^
Avatar billede prodic Mester
15. oktober 2012 - 12:39 #5
Du smider bare et svar selv og accepterer det. Ellers tak. :-)
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
17. oktober 2012 - 16:56 #6
Lukker.